2018-12-30

Osídľovanie JMK

V posledných chladných dňoch roku 2006 som sa presťahoval z Bratislavy do Brna. Neznamenalo to pre mnňa len veľkú životnú zmenu, ale aj nové skúsenosti a výzvy.

Kilometre, hodiny, litre
Aj tieto abstraktné veci sa dajú merať a majú svoj rozmer. Za kešami som najazdil pár stotisíc kilometrov, strávil stovky hodín prehrabávaním sa v zemi, bahne, dokonca výkaloch rôzneho pôvodu, lozením, šplhaním, šmýkaním, brodením a tvrdými dopadmi. Teploty od -20 do +40°C. Spálil stovky litrov benzínu a milióny kalórií.

Z tisícov stovka
Za ten čas  som zozbieral cez 2000 gpx súborov. Pretože chcem ukázať ako som osídľoval oblasť medzi Brnom a Břeclavou, bolo treba sa v nich poriadne poprehrabovať. Dochovali sa mi záznamy až od r. 2008. Predtým som používal GPS prijímač, ktorý nebol pripojitelný na počítač a teda nebol ani možný export prejdených trás.

Pretože si robím presnú štatistiku lovu, mohol som začať pátrať po správnych gpx-kách práve tu. Aj tak mi to zabralo pár týždňov práce. Výsledná hromádka číta 122 súborov. Tú som potom podrobil detailným úpravám a mohlo vzniknúť toto video.

Vykreslovanie trás je 256-x zrýchlené a zachytáva necelej 3,5 hodiny skutočného času. To úplne stačí, pretože návrat po rovnakej trase nám už nič nové neukáže.

"JMK" = jihomoravský kraj


keywords: track tracks RunParticles

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára