2013-07-13

Ako som lovil suvenír

Get Outdoors Souvenir Správička na oficiálnom blogu Groundspeaku, že v auguste 2013 bude možné získať každý deň lovu jeden suvenír, celkom potešila. Naviac, kto zapíše svoju návštevu do logbooku 13.7.2013, dostane jeden ďalší suvenír.

Tento deň sa blížil a tak som si aj ja niečo naplánoval. Vzápätí však prišla sprcha v podobe inej informácie. Presne v tento deň ideme na oslavu narodenín. A to do oblasti, kde už nemám veľmi čo loviť. Kritériá na odlov boli prísne: žiadne zdržovanie a najlepšie drive-in. Takže žiadna multina, či parkovanie kilometer od skrýše. Nakoniec sa predsa len jedna našla. A to dosť blízko nášho cieľa. Ako poznám ownerov rukopis, bude stáť za to. Čudoval som sa, že som ju ešte nemal, ale ja sa takto občas čudujem. Súčasne som si uvedomil, že ak by som túto jedinú príležitosť z akéhokoľvek dôvodu prepásol (DNF, disable, archive...), nemal by som už možnosť hľadať nejakú náhradu. Tým by nádej na získanie dnešného suveníru definitívne padla. Podvádzanie s antidatovaním svojich nálezov ma neláka.

Tri dni pred plánovaným nálezom som nelenil a skrýšu si zašiel skontrolovať. Nález bol bez jediného problému, krabička bola v poriadku. Mechanizmus otvárania som si vyskúšal. Už bol "vybehaný" ale myšlienka je to moc pekná. Nebol predpoklad, že by ju owner mohol disablovať, či nebodaj archivovať. Pokušenie, aby som do logbooku nevrazil svoju pečiatku, bolo enormné! V nasledujúcich dňoch som pozorne kontroloval logy. Mnoho ich nebolo. Dva. A tie po oprave nevolali.

Deň D
V sobotu som už išiel na isto. Ani som GPS-ku nezapol. Odlov bol záležitosťou okamihu. Suvenír je vo vrecku. Za tú trochu legálneho taktizovania to stálo. Odlovená cache sa volá Pokojíček (GC3WPV9) od berx.cz. Kto ju poznáte, musíte uznať, že z dnešného kratučkého lovu som mal dvojitú radosť.
---

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára